Posted by on 13 lipca 2018

UWZGLĘDNIANIE WYCHOWAWCZYCH POTRZEB DZIECI Z NIZSZYCH KLAS SPOŁECZNYCH. Drugim z wymienionych przez nas powodów, dla których powinniśmy dążyć do zapoznania się z klasowym środowiskiem dzieci, były nasze stosunkowo znikome osiągnięcia przy podejmowaniu prób zaspokojenia wychowawczych potrzeb dzieci z klas niższych. Istniejący system szkolny jest nastawiony na zaspokajanie potrzeb i aspiracji ludzi z klasy średniej. Ludzie administrujący szkołami i uczący dzieci skłonni są rozpatrywać zagadnienia wychowawcze w odniesieniu do ram pojęciowych, na które składają się wartości cenione w ich własnej klasie społecznej. Florence Me Gehee, opierając się na swych doświadczeniach zdobytych w czasie pełnienia funkcji inspektora szkolnego w Kalifomii, opisuje następujący konflikt między skalą wartości pewnego małżeństwa meksykańskiego a dążeniami szkoły, do której uczęszczał ich syn, Jesus. Gdy nadszedł czas zbioru pomidorów, rodzice spodziewali s ię, że chłopca zwolnią ze szkoły, aby mógł im pomóc przy zbiorach, dla nich bowiem materialne potrzeby rodziny miały pierwszeństwo przed wymaganiami dyscypliny szkolnej. Nauczycielka, osoba pochodzenia anglosaskiego z klasy średniej, nie tylko miała kłopot z utrzymaniem chłopca w szkole, ale również nie mogła zrozumieć, dlaczego rodzice tak naiwnie przypuszczają, że szkoła zgodzi się na jego zwolnienie. [patrz też: triamcynolon, adapalen, ekrany bezszwowe ]

Powiązane tematy z artykułem: adapalen ekrany bezszwowe triamcynolon

Posted by on 13 lipca 2018

UWZGLĘDNIANIE WYCHOWAWCZYCH POTRZEB DZIECI Z NIZSZYCH KLAS SPOŁECZNYCH. Drugim z wymienionych przez nas powodów, dla których powinniśmy dążyć do zapoznania się z klasowym środowiskiem dzieci, były nasze stosunkowo znikome osiągnięcia przy podejmowaniu prób zaspokojenia wychowawczych potrzeb dzieci z klas niższych. Istniejący system szkolny jest nastawiony na zaspokajanie potrzeb i aspiracji ludzi z klasy średniej. Ludzie administrujący szkołami i uczący dzieci skłonni są rozpatrywać zagadnienia wychowawcze w odniesieniu do ram pojęciowych, na które składają się wartości cenione w ich własnej klasie społecznej. Florence Me Gehee, opierając się na swych doświadczeniach zdobytych w czasie pełnienia funkcji inspektora szkolnego w Kalifomii, opisuje następujący konflikt między skalą wartości pewnego małżeństwa meksykańskiego a dążeniami szkoły, do której uczęszczał ich syn, Jesus. Gdy nadszedł czas zbioru pomidorów, rodzice spodziewali s ię, że chłopca zwolnią ze szkoły, aby mógł im pomóc przy zbiorach, dla nich bowiem materialne potrzeby rodziny miały pierwszeństwo przed wymaganiami dyscypliny szkolnej. Nauczycielka, osoba pochodzenia anglosaskiego z klasy średniej, nie tylko miała kłopot z utrzymaniem chłopca w szkole, ale również nie mogła zrozumieć, dlaczego rodzice tak naiwnie przypuszczają, że szkoła zgodzi się na jego zwolnienie. [patrz też: triamcynolon, adapalen, ekrany bezszwowe ]

Powiązane tematy z artykułem: adapalen ekrany bezszwowe triamcynolon